Saturday 4 August 2007

熟悉

Last semester i composed a song named 熟悉 (Familiar).
Now i would like to dedicate this song to all my friends who are graduated or graduating this semester or going to graduate end of this year. Thankyou for everything guys...without you all, think i won't be able to stay in adelaide till now...THANKYOU!!

熟悉

那熟悉的桌子 那熟悉的背影
是让我感到舒服的地方
那熟悉的声音 那熟悉的面孔
是让我无法忘记的邂逅

就这样过了一段的时光
我们已成了不错的朋友
可惜我们就要个分东西
只怕相聚的机会很渺茫

什么原因把我们凑在一起
什么时候有了这一份感情
什么原因是什么原因
我会永远记得这温柔熟悉 噢-熟悉

Chorus
感谢你们成为我的夥伴
添补我这空虚的心
感谢你们成为我的夥伴
让我拥有这份熟悉
你们已成了我不可抹去的熟悉

here is the song..

m@ouren

No comments: